söndag 20 mars 2011

Världens bästa häst & helg


Världens bästa häst

Jag och Oline stack till Indiana på morgon. Först fick jag tömma min box för Indiana skulle byta box. Sedan gick vi in i ridhuset och marktränade.
Det gick jättebra:) Hade henne lös och busade och sprang och gjorde snäva svängar. Hon gick inte på mig en ända gång:) Sen satte vi upp ett minikryss och så sprang och över det och sen kom Indiana efter mig i galopp:) Sen höjde jag det lite men då ville hon inte så sänkte vi igen.






Sedan red jag & Oline ut barbackarundan, men innan dess fick jag typ "skäll" och blev anklagad att jag förstör min häst om jag inte har nosgrimma.. då blev jag faktiskt ganska ledsen.. :( Så sen när vi red ut i början mådde jag inte så bra men sen tänkte jag inte på det och rundan blev jättekul:) Sen red jag och Oline in på en liten stig som vi dömt till grenstigen eller vad det varxD bara för det var så mycket grenar o.s.v
Sen hoppade vi över ett typ "träd" som låg över vägen :) Sen skulle vi hoppa ett litet hinder i skogen, men Indiana failade och rev xD Så Oline slapp som hon ville.


Sen när vi var tillbaka så gick vi in i ridhuset och då gjorde Indiana hemlis:) Två gånger.
Oline fotade ;) ^Åhh vad jag älskar min häst :')

Sen fota i hagen och åka hem

1 kommentar:

  1. hej!

    kan ni inte fota era hästar när dom gör tricks

    SvaraRadera