tisdag 8 mars 2011

Kondition i nedre hagen

När jag kom till stallet så gick jag ut i hagen och myste med hästarna.. Kalle bet nästan sönder min kameraväska för jag hade havre i den i söndags.

Det gick såå bra idag när jag red, Jag brukar förutse att Musse ska sticka med mig när vi är i den hagen men idag så tänkte jag tvärtom, jag tänkte; Jag vet att han inte sticker, han kommer inte göra det.
Och gissa vad , HAN GJORDE INTE DET  :D
Det funkade verkligen att tänka så.

Sen i slutet så skulle vi öva på att göra en vettig halt men Musse drev med mig och lyssnade inte..
Men jag är nöjd.

Orkar inte skriva mer idag. Bjuder på nån bild från idag, som inte blev så bra.


Kameran flippade så bilden blev fel

Musse sur för att han inte fick godis(ränderna är inte revben)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar