måndag 7 mars 2011

                                      Makträning med Oline:
Först så gick vi till paddocken, men Indiana blev helt crazy där och hingsten var där som inte gjorde det mycket bättre.. ( + Indiana brunstar)
Så vi fick gå in i ridhuset.
Först visade Oline lite tips när jag gick bredvid Indiana och på inkalling.
De tipsen var bra:)

Inkallning i galopp
Sen så busade jag lite med henne och sen försökte vi lära henne buga, men Indiana är så klumpig så hon ramlade typ ( se bild)

klumpis

Sen när hon skulle rulla sig försökte Oline lära henne ligg, eller påbörjan till ligg.


Sen hoppade jag upp barbacka på Indiana & Bettlöst,men jag kände mig inte alls säker så jag ville ingenting så jag lyssnade inte riktigt på Oline då..


Jag ville bara hoppa av och gå in för jag orkade inte med det.
Annars så har det gåt ganska bra idag, i början katastrof typ, slutet dåligt men immiten bra.
Nadia var med och kollade :P ( bilder från idag, nadia fotograf)



vinka

bus ( hon ser ut som en dinusarie)

Älskade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar