lördag 5 mars 2011

Dramatisk Klubbhoppning

Klubbhoppning idag..

Hoppade 40 och 50 cm med Musse.
Hände en del; Jag gjorde en snygg avsittning ( ramla av ) xD
Vilja vägrade några gånger :(
Indiana stegrade när Idas pappa skulle gå med henne på grusvägen, Och hon bajsade 5-6 ggr :P
Jaa , kommer inte på nåt mer..

Underbart väder och det tackar man för

Det var faktiskt inte så pinsamt att ramla av.
Det blev så p.g.a mitt slarv, Jag höll inte tyglarna riktigt innan hindret så han stannade upp och sen hoppa på samma gång typ, då smällde sadlen mig på rumpan så jag sköts fram som en raket, jag satt precis bakom hans öron och det var nån cm från att jag skulle sitta kvar men Musse körde ner huvudet så jag dunkade ner bland plastflisen. Men ja, det är sånt som händer :)

Här är bilden där han hoppar typ 1.5 meter innan hindret och när vi var på marken så åkte jag av.
Jag är inte beredd på att han hoppar så jag fick en rolig min :)

Musses supersprång, hoppar även dubbelt så högt xD


Fina Musse,  Hanna kom med i bilden :)

Ful min jag har , men det bjuder jag på idag

På väg ut

När vi skulle hämta honom i hagen, Det tog bara 10 minuter att ta in honom idag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar