tisdag 8 mars 2011

Ridning & åka häst & vagn

Idag cyklade jag ensam till stallet för Elli åkte bil.
Det var soligt och skönt och jag skyndade mig attt rykta och red Indiana i paddocken.

jättegammal bild

Det gick faktiskt ganska bra! Hingsten var i hagen bredvid paddocken så Indiana brunstade hela tiden typ :P Ganska jobbigt men när hon väl gick bra så gick hon jättebra! Hon var lite svår att ställa på den stora volten men hon gick i ganska bra form idag! Blev bara en liiten galopp idag för en när jag skulle galoppera igen kom Bella & Alle och då fick jag inte plats att galoppera:P
Blev mest trav idag, men detvar nyttig träning för mig och Indiana:)
Skönt var det också att rida i paddocken :)

Efter det så hade Ellli fixat Vilja så körde vi henne :) Det gick bra, men efter ett tag gick solen ner och det blev jättekallt. Vi körde ner mot uddarp.


Sen mockade jag & fixade hö och cyklade hem i mörkret, och efter halva vägen träffar jag på Hanna :D Så nu är jag med henne.
 Puss & kram // Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar