fredag 11 mars 2011

Lyckad träning!

Idag så gick det väldigt bra att rida :)

Kärstin hjälpte mig och hade typ träning. Övade på att göra halter och noggranna ridvägar.
Musse gick jättefint på tyglen nästan hela tiden! Måste bara få lite bilder när jag rider..
Det gick jättebra!

Fast i slutet blev det lite våldsamt. ,

Kalle och Jaffe kom upp dit jag red i slutet och började sparka mot Musse och galoppera och schasa bort oss fast då fick vi schasa tillbaka. Det var läskigt för man var ju inte så sugen på att bli sparkad så då lyssnade jag inte riktigt på Kärstin för jag undvek Jaffe och Kalle.

Men jag är jättenöjd med det övriga!
Blir nog inte stallet imorgon :( ska träffa mamma i Malmö.
Kanskekanske hinner cykla dit en sväng när vi kommit hem.


Ingen bild idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar