lördag 5 mars 2011

klubbtävling!

Idag var det Klubbhopptävling hos Gerth.
Det var jättekul och gick jättebra!
I uppvärmingen så fick Emelie rida Lufsen, för jag Elli han inte det. Indiana bajsade typ 5-6 gånger på en kvart , hehe..
Sen hoppade jag då först en klass i 40 cm. Det gick jättebra:D Felfria första försöket och fick rosett:)
Sen nästa klass var det 50 cm och det gick ännu bättre och felria på första försöket:D = Rosett :)
Vi båda hade riktigt kul ! Jättestolt över Indiana<3


För Nadia & Musse gick det bra, förutom att Nadia ramlade för Musse tog ett jättesprång.
För Elli & Vilja gick det sådär, Vilja vägrade på två olika hinder, men bra kämpat ändå!

Sen skulle jag hoppa Lufsen 60 cm. Det gick bra , men på ett hinder tog hen ett JÄTTE språng så jag tappade balansen lite;) Annars gick det jättebra och han tog fina stora spårng och jag försökte mest styra, ha tempot jag ville och att försöka sitta kvarxD
Men felfri runda på första försöket:)  Jag var helt andfåd efter rundan och trött,  hahaxD

  Sen så fotade Emelie mig och Indiana lite i hagen & så myste vi i det sköna vädret, vi skrittade också av dem i skogen :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar