söndag 6 mars 2011

Vackraste , finaste, Busiga Musse

När jag kom till Musse kl.09 imorse så kom han fram till grindhålet, och jag hade inte ropat på honom eller nåt! :'''''')
Så jag tog några foton och gick längre in i hagen och han följde mig. Så jag fotade lite till.
Sen fixade jag stallet, det gick rätt snabbt.



Efter det tog jag Musse i joggingrundan, han fick stå och äta lite hö medans jag ryktade i vårsolen.. så mysigt!




Men!
Musse ville inte Jobba mer i joggingrundan så han hoppade över eltråden :O
Och då drog han med sig tråden (vi hade inte ström på)  så knäckte han 2-3 trästolpar, och sabbade halva joggingrundan. Hahah så typiskt Musse :)

Oskyldig häst ^^



Istället för att åka o grilla vid hjärtasjön i lönsboda så cyklade jag till Ida. Gjorde inte så mycket, hjälpte henne att välja ut bilder bland de 100 som hon skulle framkalla.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar